Užsiėmimų tikslas – skatinti moksleivius pažinti ir suprasti verslo aplinką, jos dėsningumus, ugdyti praktinius pažinimo ir tyrimo gebėjimus, padėti moksleiviams tikslingai formuoti asmenines verslumo, iniciatyvumo ir kūrybiškumo savybes.

Sekcijos užsiėmimų programa susideda iš kelių modulių, kurių konkretus turinys derinamas pagal moksleivių poreikius ir pradinį pasirengimą.

Paskaitų – dalykinių žaidimų modulių temos:
–            Kaip tapti savo srities profesionalu?
–            Kaip išnaudoti krizę?
–            Kaip uždirbti daugiau pinigų?

Verslo modeliavimo pratyboms naudojama JA Titan – internetinė edukacinė programa, leidžianti dalyviams susipažinti su sprendimais, su kuriais verslo lyderiai susiduria kiekvieną dieną.  Žaidimas nukelia dalyvius į 2030 m. – jie tampa aukštųjų technologijų įmonių direktoriais, kuriems talkina virtualūs asistentai kiekviename etape. Vadovai priima sprendimus dėl kainos, gamybos lygio, investicijų į rinkodarą, tyrimus ir diegimus, fabriko plėtrą bei labdarai skiriamos sumos. Komandos varžosi tarpusavyje, tad tik jų sprendimai lemia valdomų įmonių sėkmę konkurencingoje rinkoje.