Šios Jaunųjų mokslininkų mokyklos sekcijos studijų tikslas suteikti besimokantiems pagrindinių žinių apie virtualiosios realybės kūrimą, kompiuterinės grafikos programas ir vaizdų programavimą, 2D ir 3D grafikos objektų kūrimą įvairiomis priemonėmis, spalvinimą, transformacijas, nematomų paviršių šalinimą ir animaciją. JMM užsiėmimų metu įsisavintas skaitmeninės grafikos ir fotografijos kursas padės moksleiviams papildomai lavinti meninius ir darbo kompiuteriu įgūdžius, o tai savo ruožtu palengvins tinkamai pasirinkti būsimą studijų kryptį ir profesiją. Skaitmeninės grafikos programavimo pagrindai leistų greičiau adaptuotis informatikos ar informatikos inžinerijos studijose. Dalykas gražiai prisideda prie harmoningos, kūrybiškos asmenybės ugdymo.

Praktiniuose užsiėmimuose numatytas darbas su grafine programine įranga kompiuterių klasėje ir audiovizualinėje auditorijoje.